Pagina principală  | Rezidențial  | Birouri  | Comercial  | Industrial  | Terenuri  | Servicii  | Despre noi  | Contact 



Pagina principală

Rezidențial
Birouri
Comercial
Industrial
Terenuri

Servicii

Despre noi

Contact

Detalii ofertă
Bacău - cartier - - zona Comănești-Str. Crinului
ID: 20526
Amplasare: fabrica este situata in partea de Vest a judetului Bacau, in localitatea Comanesti, strada Crinului in interiorul incintei unui amplu complex industrial de prelucrare a lemnului.
Acces:
-dinspre DN 2, dinspre Adjud, la stanga pe DJ 11A, prin Onesti si apoi la stanga pe DJ 12A prin Tg.Ocna(75km);
-dinspre Bacau, pe DG 2G, prin Margineni-Floresti-Moinesti(58km);
-dinspre Miercurea Ciuc, pe DJ 12A, prin Pasul Ghimes(82km).
Comanesti este un oras din judetul Bacau. Are o populatie de 23.796 locuitori.
Geografie: orasul Comanesti face parte din Regiunea de Dezvoltare Nord-Est. Avand o altitudine intre 501m si 1.349m este amplasat pe ambele maluri ale raului Trotus. Orasul Comanesti are acces pe cale ferata, fiind situat la 75 km de Adjud si 42 km de Ghimes, dar si pe sosea fiind situat la: 58km de Bacau (DN 2G), la 22 km de Targu Ocna (DN 12A), la 75 km de Adjud (DN 11A) si la 82 km de Miercurea Ciuc (DN 12A). Orasul este o asezare intramontana tipica, cu un relief deluros si colinar, destul de accidentat, dominat de rama muntoasa cu o altitudine de 500m - 1.349 m, ce-l înconjoara.
Istoric: zona orasului Comanesti a fost locuita inca din perioada neolitica. Ramasite din aceasta perioada au fost gasite in satul apartinator Vermesti. Numele orasului vine de la cumanii care au stapanit candva regiunea. Prima atestare documentara dateaza din 1657 iar prima mentionare pe o harta dateaza din 1696, pe harta Samson.
Incepand cu sfarsitul secolului XVIII, orasul a fost domeniul familiei de boieri Ghika, care si-au mentinut prezenta in zona pana la jumatatea secolului XX. Palatul Ghika, parcul din fata muzeului si gara sunt cateva din marturiile lasate in urma de familia Ghika. Construirea caii ferate Adjud-Palanca, care face mai departe legatura dintre Moldova si Transilvania, a condus la o crestere semnificativa a economiei, prin deschiderea exploatarii industriale a resurselor lemnoase din muntii invecinati (peste 15 gatere inainte de 1900), dar si a minelor Galion, Asau, Laloaia. A fost declarat oras în 1952.
Economie: Comanestiul se afla in centrul unui bazin carbonifer care include 34 de sate din imprejurimi, dintre care 7 exploatabile economic. In proportie mai mica exista in zona si resurse de petrol. In satul component Vermesti exista o mina în care se exploateaza carbune brun din 1836. Mina, care in 1989 avea 5.000 de angajati, a fost inchisa definitiv in 2005.
Este dezvoltata industria prelucratoare a lemnului, aici existand in trecutul apropiat un combinat care producea mobila, placi lemnoase, placaj, cherestea. Combinatul a fost inchis iar activitatea din domeniu s-a transferat catre intreprinderi de profil mici. Rata somajului, mult peste media nationala, a dus la declararea orasului ca zona defavorizata.
Turism: printre cladirile istorice ale orasului se numara Palatul Ghika (actualmente muzeu al orasului) si Gara din Comanesti (construita în 1890), ambele situate in centrul orasului. Biserica Sfantul Spiridon, construita in secolul XIX (1812) este o ctitorie a familiei Ghika. De asemenea, se pot vizita: Parcul Ghika, Parcul Zavoi, Valea Supanului, Biblioteca oraseneasca, Primaria orasului, Biserica ortodoxa cu hramul Sf.Neculai, Biserica ortodoxa cu hramul Sf. Apostoli Petru si Pavel si Biserica ordodoxa Nasterea Maicii Domnului.
Despre fabrica:
Dupa inchiderea combinatului de prelucrarea a lemnului acesta s-a dezmembrat fiind preluat de diferite firme cu activitati diverse.
Fabrica ce face obiectul vanzarii a fost construita in anii 60 si se intinde pe o suprafata totala de 49.950mp avand o deschidere principala de 80,1m la str.Crinului. Adancimea terenului este de 396,5mpe o latura si 419,9m pe cealalta, latura din spate a terenului este de 180,4m.
Acces: dinspre DN 12A, din apropierea centrului orasului, la dreapta pe sub un pasaj de cale ferata si apoi cca 500m pe str.Crinului. Accesul este usor pentru orice mijloc de transport, inclusiv TIR. Deasemeni, este foarte aproape de gara orasului.
Componente fabrica:
-corpul de birouri cu 3 niveluri(parter si 2 etaje) constructie pe structura de beton armat cu plafoane de beton armat si pereti exteriori/interiori din caramida. Dimensiuni/suprafete: suprafata totala este de 1.832mp; suprafata per etaj este de 610,5mp; dimensiuni cladire - 55,5m x 11m. Acest corp beneficiaza atat de birouri luminoase si spatioase cat si de sali de expunere, de sedinte, sala de mese, vestiare, grupuri sanitare. Starea interioara: din punct de vedere structural se prezinta in stare buna, necesitand in schimb reamenajari interioare in totalitate. Sistemul de incalzirea al cladirii trebuie rebransat la retea.
-ansamblul de hale insumeaza cca 12.200mp(cu dimensiuni de cca 210m x 60m) si este amplasat in continuarea corpului de birouri cu care formeaza un tot unitar. Inaltimea halei este de cca 15m. Structura acesteia esteformata din stalpii de sustinere si fermele acoperisului din beton armat, peretii despartitori si cei exteriori din caramida, iar acoperisul este din placi de beton impermeabilizat cu gudron si acoperit cu smoala. Acoperisul este prevazut cu iluminaatoare care asigura, impreuna cu ferestrele o buna iluminare naturala. Starea halelor: din punct de vedere structural starea este buna trebuind insa facute interventii la nivel de pereti, impermebilizare, rebransarea la utilitati, renovare si inlocuirea suprafetelor vitrate.
Halele dispun de o statie functionala de putere de 6kv, de statia functionabila pentru necesarul de aer sub presiune. In incinta halelor se afla atat spatii foste de productie efectiva cat si spatii de depozitare si de livrare, magazii si birouri. Accesul in hale se poate face pe toate laturile lor, atat dinspre corpul de birouri cat si de pe laterale.
Accesul este permis atat la nivel de camion cat si cu TIR.
-platforma din spatele halelor cuprinde un ansamblu de 4 soproane cu structura de rezistenta si ferme din metal acoperite cu tabla si cu baza de beton pentru depozitarea produselor. Deasemeni, exista si o platforma betonata descoperita. La soproane si platforme accesul este permis atat la nivel de camion cat si cu TIR.
Ansamblul de cladiri , hale si de spatii de depozitare poate fi folosit atat conform destinatiei initiale de spatiu de macroproductie cat si ca spatii de microproductie sau de depozitare. Deasemeni, avand in vedere potentialul turistic al zonei, cladirea de birouri poate fi transformata intr-un hotel.
MENTIUNE IMPORTANTA:
intregul ansamblu a fost reabilitat/reamenajat/modernizat recent, la nivel de refacere structuri cladiri, refacere retele, reamenajari interioare, refaceri platforme/spatii exterioare de depozitare/parcari, refacere/reamenajare/modernizare imobilul de birouri.
Deasemeni, jumatate din spațiul de productie si jumatate din spatiul de office este inchiriat (contract ferm de inchiriere pe o perioada de 10 ani, in derulare de 1 an, catre o fabrica moderna de cărămida/soc. Grecia, care aduce un income anual de 96.000 euro ceea ce ar asigura un yield de 7 la suta cu specificatia ca acest yield, valoarea lui, este doar pentru cca jumatate din suprafata ansamblului. Prin extensie, in varianta inchierii intregului ansamblu, se poate astepta un yield de minimum 10.

Pret: 1.500.000 euro (+ TVA).

Preț vînzare: 1.500.000 €.


Persoană de contact: Vasile Dascăl
Telefon mobil: 0744-389950
Telefon fix: 021-5691125

Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!
Fotografia în mărime reală!